lördag 18 oktober 2008

Grattis till Jenny-Kort

Ett Grattiskort till min vän Jenny som fyller år idag. Jag hade knåpat ihop en svart halsduk med lila detaljer, och ett halsband, detta kortet och i sista stund kastade jag ihop en, min allra första, tändsticksask som blev en kul grej istället för en blomma. Jag tror att hon blev glad, hoppas det iaf.
Lånade "Höst-mys" texten av min goda vän Mia! Och förresten även inspiration till att göra askar, hon gör jättefina sådana, så nu har jag blivit lite sugen oxå.

Kram på er i höstmörkret. //erica

PS! Ni som är inne här och kikar lämna gärna en kommentar, och helst ni som tillhör min släkt och vänner. DS




5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort helt i min smak!!!!!
Har noll inspiration till kortet jag ska ha klart i morgon....kanske liftar ditt kort rakt av.
Tycker det var det finaste kortet Du gjort hittills.....helt klart en 10 poängare!!!
Kramizzzzz!!!!

Jessica sa...

..ja tack jag vill gärna vara med och göra en ask eller två. rolig grej att ge bort.Du är såå duktig och jag har ju sett halsduken och halsbandet med och jag tycker att de vara superfina =)
ses sen kram J

Anonym sa...

Vilken härlig ask. Perfekt en regnig kväll i höst mörkret.

Tänk dig den i grön!!
Skulle vara optimalt i grönt :P

Kram från sys!

Anonym sa...

Hej!
Nu ska jag inte glömma bort att ge en kommentar :-).
Vilket fin ask du har gjort, mina färger ;-). En rolig grej att ge bort som sagt, kanke nåt att prova på.

Kramizar

Teres sa...

WOW! Rosa kortet till Jenny var bara så fint så det tåras i ögonen. Vet inte vad det är men det berör så oerhört. Stämpeln är så fin och väcker mitt "ha begär" ;)