måndag 27 oktober 2008

Dille på tändsticksaskar...

Jag önskar jag vore färdig så jag kunde lägga ut en bild, men tyvärr. Men jag håller som bäst på med att bygga en adventskalender av tändsticksaskar!!?? Det tar mycket tid, 24 små askar som ska kläs och dekoreras sedan en massa sidor som oxå ska dekoreras och problemet just nu är att jag bestämt mig för att jag absolut behöver fler juldekorationer, typ en snöfliga. Så typiskt va? Man får bara ett merbehov när man håller på, för då har man sett något någonstans som var fint osså har man en perfekt plats för just den iden.

Undrar just om det finns scrapavvänjnings hem eller kanske anonyma scrappare??

*fniss*

Ha en trevlig vecka på er!

Muk //e

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej jättefina saker du gör... Dina askar är ju egentligen så lätta att göra och kul att ge bort... Verkligen fina!! Samt dina kort blir bara bättre och bättre. Kram Lotta