söndag 6 september 2009

Min syster har beställt inte bara ett utan två dopkort... här kommer det första. Är lite missnöjd med balansen på kortet och har pillat å ändrar massor med gånger men får inte till det bättre än såhär. Nu hoppas jag bara att de stavar Klara med K och inte med C... det blir jobbigt annars, ngt jag såklart kom på nu efteråt annars skulle jag såklart frågat innan.

Denna helgen vaknar jag tydligen tidigt om mornarna, och speciellt idag, så jag har hunnit baka amerikanska chokladmuffins, scrapa, duscha, fota å säkert lite till oxå som jag glömt... och klockan är bara 9.30. Det är en härlig start på en söndag tycker jag.

Kram på er.

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Mathilde sa...

Tycker det blev jättefint!! Mottagaren blir nog väldigt glad (förutsatt att Klara stavas med K då ;) )
Kram

ScrapAnga sa...

Det blev jättefint, jag måste kolla in ordentligt som ska göra barnkort snart, så jag får lite tips, kanonkort.
Pösselipöss

myranemma sa...

Hej!
Det var min dotter som fick kortet. Det var verkligen superfint, vilket konstverk!! Och ja, vi stavar Klara med K. Har även sett tavlan du gjort till Linda, superfin.