fredag 31 juli 2009



Kom på kl 14.35 på stan efter 2 dagars tårtmakeri och pågående inhandling av paket att det skulle juh varit roligt med ett kort oxå till 50 åringen vi skulle uppvakta samma dag.... suck, ibland undrar man juh hur allt står till däruppe egentligen. Sagt å gjort ilade hem å lämnade över middagsbestyren till maken, satte mig å knåpade. Roffe gillar katter så magnolias nya kattstämpel (el om det ska vara en tiger?? fick gå som katt nu iaf) passade utmärkt. Vi skulle vara där kl 17.00 och kortet blev klart 16.20 så jag hann äta oxå... men det mina vänner är MYCKET snabbt jobbat för mig, jag hade ingen plan alls när jag började. Quickutz ring-dies låg på skrivbordet efter ett annat pågående projekt... så jag tänkte vi kör på det. Tyvärr hann jag klistra ihop påsen innan jag kom på att jag måste juh fota oxå, därför blir det inget kort på insidan.

Är trött å slut på, energin är som bortblåst, blir så av krav från nedrans AF å FK. Så nu ska jag å maken smita lite... vi firar nämligen 2 år som gifta i morgon... så den tänkte vi njuta av alldeles alena. Jag ska göra bort lite "kravuppgifter" ikväll så jag kan njuta hela helgen och försöka att inte tänka på alla måsten. Dom får nog med tid av mig ändå.

Kram på er bloggare därute och "Pissa inte i nuet" (Mia Törnblom för oinsatta)

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karin sa...

VIlket superfint kort !
kram kram!

ScrapMi@ sa...

Fina o välarbetade kort som vanligt....lite scrappat i sommar har du hunnit med iallafall =)

Coolt ugglekort här under oxå....lite annorlunda ;-)

Kram//Mia

Teres sa...

Fint kort! Å grattis till er båda. Finns det någon bild från ert bröllop här i bloggen tro? Nyfiken på hur vackra ni var när ni gifte er.

kram/ Teres

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej snygging!
Så snyggt kort - man kan ju inte ens se att det skulle vara snabbscrappat!
Kattstämpeln är ju ursöt!

Så du bråkar med AF & FK? Inge kul alls... Jag ska strax ta mina duster med dem, men jag har ett par veckor kvar att samla energi. Hoppas du får som du vill utan några större besvär!

Ha de bäst tjejen!
Kraaam / Angelica

Angelica sa...

Men du vad duktig du är. Jättefina kort! Kramiz