torsdag 16 juli 2009

Grattiskort å paket

Sommar sommar sommar... visst är det kanon, det känns som det varit sommar redan å den är på väg att ta slut men vi står mitt uppe i den å det allra bästa är kvar... maken får semester till veckan... tjohoo!!
Här hemma poas det med en gammal cirkusvagn vi har på vår tomt som vi nu renoverar upp så min syster yster kan bo där på sommaren, den blir så fin så i gammal romantisk stil. Annars så fortsätter jag så sakteliga med min "kasta-å-sortera"-sommar... ja okejdå..lite stiljte på sistone men det kommer snart igång igen på riktigt. Känslan att rensa i alla vrår är så uppfriskande å härlig.
Scrappande då? nej, not so much! :( Dock ett litet inlägg iaf... =)

En god vän fyllde år häromdagen och detta är kortet till henne.
Det blev även ett halsband, en fyrstav som jag stansat "Dreams come thrue" på samt en liten ask som jag la det i.




Ta hand om er därute i sommaren och glöm inte att bara vara .... i både bra som dåligt.





Posted by Picasa

7 kommentarer:

Biggan sa...

Otroligt harmoniskt och välgjort kort! Färgerna är så milda och somriga!
Ja här försöker jag också rensa men jag har sååå svårt att kasta!

Kamilla sa...

OOH så underbart SNYGGT!!
Både kortet och halsbandet :D
Ja, det blir väl lite mindre bloggande om man har roliga projekt på gång...gammal cirkusvagn..? Det lät intressant! ;)
Kram kram

ScrapMi@ sa...

Tjoooo hooooo här är mottagaren av detta ljuvliga kort o det vackra halsbandet.

Kan lova att jag blev både glad o överraskad......kortet var helt i min smak fantastiskt fint o välgjort kort o stämpeln var bara sååååå fin!!!

Halsbandet använder jag dagligen och jag har fått så många fina kommentarer .........me like!!!!


Tusen miljoners TACK !!!!!!!
Kramar från //Mia

Hanna sa...

Åå, WOOOOW för ett underbart kort!
Du är helt fantastiskt duktig!!!
Färgerna är ljuvliga och hela upplägget av kortet är fantastiskt, detaljerna, motivet...ja, ALLT är supersnyggt! :o)
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Susanne sa...

Jättefint, välarbetat kort!!

Kram
Susanne

ScrapAnga sa...

hej i sommarsverige, här kommer en hälsning ifrån Billsjösjön.
Vilket fint kort, och vad jag förstod så blev mottagaren väldigt glad.
Vad mysigt det ser ut med sydda kanter, en annan har ju inte ens en maskin.
Jättehärligt sommarkort, ha det gott, kram kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Wow, vilket supersnyggt kort! Verkligen mjuka och härliga färger!

Fyrstaven är ju också hur fin somhelst! Vill också lära mig konsten att stansa i smycken! *ler* Fin ask som halsbandet fick äran att ligga i!

Hoppas allt är bra med dig för övrigt! Du måste ta bilder på cirkusvagnen - det låter onekligen spännande och annorlunda!

Ha de bäst snäckan!
Kraaaaam / Angelica