onsdag 21 januari 2009

en award

Awarder är inte det mest förtjusande görat med en blogg, fast det är klart roligt att människor tilldelar en en sådan men det är ändå inte min favvo, är lite lat så nog därför. Skriv hellre en kommentar om vad ni tycker. Denna var dock lite annorlunda eftersom den innehöll värdelöst vetande och det är alltid roligt...;) Därför fick den hänga med. Tack essmo.

A) Lista 10 ärliga saker om dig själv - och gör det gärna intressant även om du måste gräva djupt.
B) Sen skickar du den vidare till 7 andra bloggare som har "The spirit of the Honest scrap".

Såå här kommer 10 ärliga saker om mig..

1. Jag gillar förnyelse
2. Periodare (inte med alkohol om ngn trodde det)
3. Jag somnar gärna till saltkråkans ljudbok (astrids röst som är sövande, kvarleva sen barndommen antar jag) helst i kombination med sudoku el en kalle anka. *Fniss*
4. Startar datorn innan jag kissar på morgonen
5. Älskar numera chili cheese
6. Diplomerad taktil massör
7. Passionerad (inte så värst sexuellt skulle maken nog inflikat *skratt* men i saker jag engagerar mig i)
8. Har 6 tår på höger fot (herregud måste ju få er att reagera ngngång... hahaha, nej det har jag inte men ni hann få en bild eller hur)
9. Totalt ostrukturerad hemma
10. Minne som en guldfisk... det är säkert och ingen bra kombination med nr 9

Ger denna vidare till den som vill ha den. Tycker alla mina bloggare förtjänar en så vassegod.





1 kommentar:

ScrapMi@ sa...

Undra när jag ska få prova på det där med taktil massage ;-)
Krammmmmm