söndag 5 september 2010

Tre dopkort


Nu var det en hel evighet sedan jag la ut något alster på bloggen *skäms*. Jag har dock inte hunnit skapa så väldigt mycket under denna tiden heller bara några enstaka beställningskort och här bjuder jag på tre dopkort. Tycker dessa små dopklänningskort är fantastiskt roliga att göra, de är så enkla men blir ändå så fina. Och jag har haft dille på fjärilar i sommar som såklart avspeglat sig i scrapningen oxå. Kan avslöja att en av beställarna blev så rörd att hon började gråta när hon tog emot kortet... det är ett bra betyg tycker jag och betalning nog egentligen. För denna hobbyn håller man på med för att det är så roligt, ingenting annat. =)







Hoppas snart få tid och möjlighet att sätta mig ner och scrappa igen. Kram så länge tills vi ses igen.







1 kommentar:

Teres sa...

Kul att se ett inlägg från dej:) Förstår att hon blev rörd till tårar, korten är verkligen helt underbara. Dessutom passar just den där modellen så himla bra till just dop.