måndag 22 mars 2010

Beställningskort

Här kommer ett till beställningskort. Detta var till Monica, mamman till Felicia, som fick det förra kortet. Detta stämpelmotiv är målat med Tombow-pennorna (det förra kortets motiv var målat med Polychromos-pennor och MPC teknik)... det blir så otroligt stor skillnad att måla med de olika teknikerna så jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst. Bestämmer mig för att jag gillar båda på olika sätt. =)
Gillade färgkombinationen creme och ljusblått, blir vårigt och fint.

Ta hand om er och varandra.

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Karin sa...

ååh vilket vackert kort! Superfint! gillar oxå färgkombon, snyggt!
kram kram!

Pysselmaja sa...

Hej! Wow vilket fint kort! Jag hamnade här och det var tur för det var verkligen fina saker här inne=)

//Pysselmaja