söndag 24 augusti 2008

Du gillar att gunga.

Jag har liftat lite på denna LO, främst att använda Sassa Frassa papper och tillhörande stickers, love them.

Det var lite tråkigt för fotona var inte de skarpaste och jag kan inte komma ihåg vilket år det var. Jag har heller ingen aning om vad jag ska skriva i cirkeln med en robot i, om ni förstår vilken jag menar, och det kan störa mig och har gjort det i flera dagar. Men nu bestämde jag mig för att nu lägger jag ut den ändå... det kanske kommer sedan.

Blev annars rätt så nöjd med den. Det var roligt att bara ha dekorationer som passade till pappren. Fick testa en annan av mina nya alfabet, Roxy med skugga, skitfin och användbar tycker jag, och såklart magnetstämplarna... =)

Njut och ha det gott!

Kram /erica

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger bara WOW!!!! vilken snygg LO. Samstämda färger, härliga kort....den var superfin!!!
Ha det gott!
Kram/Mia

Anonym sa...

Vilken fin LO:-D Jätte fina foton och så upplägget. Helt enkelt jätte fin:-)

Anonym sa...

Hej hej hur är det? Kollar din blogg ofta och du är så duktig!! Hoppas allt är bra med dig!! Tänker ofta på dig och undrar hur det är med dig.. Tusen kramar Lotta

Teres sa...

Jätte fin layout! Hoppas att du kommit på vad du ska skriva i cirkeln. Tyvär kan jag inte hjälpa dej för jag lider själv av samma problem. Har massvis med layouter där journalingen fattas.

Hoppas du har det bra och norpar någon av dom sista platserna till stora pysselträffen 11-12 okt ifall att du inte redan gjort det. Kanske vi ses...