måndag 28 juli 2008

Roligt grattiskort!



Nu börjar sommaren närma sig högsommar (hihi trodde jag skulle skriva "sitt slut" va? ) och av min semester återstår bara 1 vecka. Det har hänt mycket på scrapfronten under sommaren. Ja, det har blivit några inköp på ebay... =) men jag har även gjort i ordning ett scraprum, underbart i rosa å vitt (kommer bild senare).
Nu till detta kort. Jag fann inspiration hos bloggen "med mina händer"... hon gör så underbart vackra alster. Ville göra ngt annorlunda och föll för denna formen. Kortet var otroligt roligt att göra och jag blev riktigt nöjd, jag hoppas min makes morbror, som kortet är till, blir det oxå.
Jag fick chansen att använda både min nya dies (fjärilen) och mina nya magnetstämplar... längtar tills de kommer till användning på en LO. Blommorna har jag ritat och skurit ut för hand och sedan färglagt med promarker.
Sommarkramar i massor
erica

4 kommentarer:

Anonym sa...

åH VILKET TJUSIGT KORT IMPONERAD, MEN VILKET PILLER ATT FÅ TILL DET DÄR! VÄNTAR SPÄNT PÅ BILDERNA PÅ PYSSELRUMMET ELLER DU JAG KANSKE KOMMER FÖRBI OCH SER DET LIVE!!!!
HA EN BRA DAG!
KRAMIZAR FRÅN MIA

Marie - Med mina händer... sa...

Jaaa, vad fint! Visst är idéen kul... det händer något när man drar ut tagen. :-) Jättesnyggt med fjärilen och dina blommor.

Fortsätt njut av sommaren! kram

Sofia Eriksson sa...

Jättefint kort! Vilken rolig idé. Måste lägga den på minnet till framtida skapande. :) Jag älskar den där fjärils-diesen. Måste köpa den snarast...

Tack för titten och kommentaren i min blogg!

Kram, Sofia

Kamilla sa...

Sååå fint kort :)
Jag bara älskar fjärilen & jisses vilka fina blommor du gjort!!
Snyyyggt!!
Var har du hittat magnetstämplarna?? *Nyfiken i en strut* ;)